השר יצחק גולדקנופף: "מוכנים לרוטציה משולשת בין המפלגות"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר יצחק גולדקנופף: "מוכנים לרוטציה משולשת בין המפלגות"

    יו"ר אגודת ישראל, השר יצחק גולדקנופף מציע בראיון במהדורה המרכזית פיתרון מוניציפלי לציבור החרדי: "מוכנים לרוטציה משולשת בין ש"ס דגל ואגודת ישראל, כל אחת קדנציה. נחלק את הארץ ויש לנו את כל הבחירות ל-15 שנה'. מדוע עיתון המודיע לא פרסם את נאומו בכנס החזרה לגוש קטיף? "המודיע לא כל כך אוהב אותי. אתה יודע כמה דברים אני עושה ולא מכניסים שם?"

    צילום: פלאש 90
    21:34
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on חשיפה: הגורם המפתיע שניסה לתווך בחוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון יצחק גולדקנופף לעו"ד אבי בלום מתייחס לעסקת חילופי השבויים שעולה שוב אל סדר היום: "היינו בעד בעד, הצבענו בעד שחרור החטופים. הדברים האלה ברורים. אני עוד לא יודע באופן ברור מה התנאים.  אם סינוואר מחר מת אין מישהו אחר במקומו? יש לנו גבולות, נראה את ההצעה וגדולי ישראל יחליטו. נלך הרבה לקראת, אני לא יודע עד כמה".

    אני לא יודע מה בן גביר התכוון, לימדו אותי שבדך כלל פוליטיאים לא מתכוונים למה שהם אומרים. בקבינט המלחמה, הקציבו סכום די רציני כדי למגן הרבה חלקים.  דיברו על כך שיש הרבה מאוד דירות שאין להם מיגון בקרית שמונה. הם רוצים להשקיע הרבה כסף.  הם הסתובבו אצלינו כמו אורחים קבועים בזמן שאנחנו לא ידענו מה נעשה שם. מי בעד להחזיר את הפועלים הפלסטינים? הייתה הצעה עם כל מיני מגבלות".

    לגבי נאומו בכנס החזרה לגוש קטיף: "באותו בוקר הייתי בכמה מקומות בשומרון וראיתי מה שקורה שם בבתים, לא יכולתי לעמוד בפניהם. אמר לי מישהו אנחנו 6 אחוז מהחיילים אבל 21 מההרוגים. האנשים האלה יושבים על הגבול ושומרים על ארץ ישראל. אם הם לא היו שם הערבים כבר היו בתל אביב. מישהו חושב על זה בכלל? הכנס הזה היה חיזוק למתיישבים ביוש שתורמים לשמירה על הארץ. שאני אמדר את עצמי מלהגיד להם שלום? נתניהו לא אמר לי מילה על זה.

    במענה לשאלת אבי בלום מדוע עיתון המודיע לא פרסם את נאומו בכנס החזרה לגוש קטיף אמר השר גולדקנופף: "המודיע לא כל כך אוהב אותי. אתה יודע כמה דברים אני עושה ולא מכניסים שם?".

    לגבי ההסכם של סיעתו בניגוד לחלקים האחרים ב'יהדות התורה' אמר גולדקנופף: "אנחנו הפרנו סיכום בכתב? היה לא תהיה. לא היה ולא נברא. אם אנחנו בעמדת חולשה אז על מה העליהום? בוא לא נמשיך את השיחה. אנחנו אומרים שאנחנו קוראים לכלל תושבי בית שמש לעשות הסכם משולש כמו בבני ברק. הכל פתוח. במצב כזה ניקח את הבחירות בצ'יק".

    האזינו>>>



    0 תגובות